petak, 17. lipnja 2011.

Point me to the Gold

Dragi moji,

ljeto je ušlo u Zagreb na velika vrata. To nije ništa čudno s obzirom da je druga polovina lipnja i uskoro ćemo se svi brčkati po Jadranskim plažama. Osobno jedva čekam da se izvalim ispod neke palme s koktelom u ruci. Svakog ljeta posjetim Novalju i Zrće i tamo se izludiram da mi potraje osjećaj euforije za ostatak godine.. :)

Prije samog odlaska na more nama curama javlja se stres oko odabira pravog kupaćeg kostima. Uh, meni je to noćna mora. :( Kad se sjetim da se moram zavući u malu kabinu za presvlačenje i tamo u nekoliko minuta odabrati koji je za to ljeto - za mene -  "onaj pravi", stvarno mi se smrkne.

Budući da sam bila na Goldenpoint reviji vidjela sam što su nam pripremili za ovo ljeto. Danas sam se hrabro, s poklon bonom u rukama, uputila u Arena Centar po novi kupaći. Od silne ponude nisam se mogla odlučiti.. Iznenadila me odlična ponuda ali i vrlo prihvatljive cijene. Jeste li znali da imaju kupaće kostime od 100 kuna? Mojem čudu nije bilo kraja..

U moru izbora odlučila sam stres kupovine novog kupaćeg kostima odgoditi za koji dan pa sam poklon bon iskoristila za kupovinu traper tajica, novog grudnjaka i jednih tangica.


Eto, to je moj današnji ulov. Kako vam se sviđa?
Ljubim vas :*

Broj komentara: 6:

  1. Joj kako su ti dobre ove tajice! Hajde reci svojoj dragoj koliko mi novcica treba za takve? Nikita

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikitice moja slatka, tajice su 183 kune ;) Veliki pus

    OdgovoriIzbriši
  3. hihi i ja sam kupila isti grudnjak, i gaćice ali u krem boji, bokse u crnoj i krem i nude grudnjak ^^ super su im stvari! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. super shopping, one posledne mi se super ;)

    OdgovoriIzbriši